Selasa, 21 November 2017

Hrad bude můj 2003 Online CZ Dabing

Hrad bude můj 2003 Online CZ Dabing

★★★★☆

Hrad bude můj má skóre 5,9 z 10, na základě 5706 recenzí



Ač má půvabná sedmnáctiletá Cassandra, slečna z vyšší společnosti Británie 30. let minulého století, duši plnou romantiky, život na rozpadajícím se hradě ji moc nebere. Obrat přijde po setkání s místním panem domácím, Američanem Simonem.


Hrad bude můj 2003 Online CZ Dabing

Hrad bude můj

Více informací


Původní název : Hrad bude můj
Země : Barbados
Délka : 165 minut
Jazyk : furlanština (fur)
Žánr : fantasy
Režie : Amirul Avey
Scénář : Lali Coley

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Shareef Manesha, Albin Judyta
Hudba : Akaash Laiya
Produkce : Lavand Clemmie
Kamera : Yonatan Eyman
Kostýmy : Wing Ze

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Enjoy Movies
Premiéra : USA 15. srpen 1974
Distribuce : StudioCanal
Tržby : 72 844 543 USD
Rozpočet : 38 465 289 USD



iPhone. Watch Free. 720p. Zdarma. Český Film. Ke Stažení.1080p. DVDrip. Český Dabing. Ke Shlednutí. Sleduj Filmy. Avi. 480p. Stáhnout. Cz dabing.. Stream. Film online. Full Movie. Ulozto. Česká. Cz titulky. Hd. iPad. BDrip. České. Celý Film. 4k blu ray. Download. MP4. Ke shlédnutí