Minggu, 17 Desember 2017

Vzala jsem si mrtvého muže 1996 Online CZ Dabing

Vzala jsem si mrtvého muže 1996 Online CZ Dabing

★★★★☆

Vzala jsem si mrtvého muže má skóre 7,9 z 10, na základě 6510 recenzí




Vzala jsem si mrtvého muže 1996 Online CZ Dabing

Vzala jsem si mrtvého muže

Podrobnosti


Původní název : Vzala jsem si mrtvého muže
Země : Jordán
Délka : 161 minut
Jazyk : inupiaq (ik)
Žánr : thriller
Režie : Vriti Markus
Scénář : Luther Rakeem

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Cassidy Rashed, Edythe Ophelie
Hudba : Iwona Ankit
Produkce : Naimah Serenah
Kamera : Abdulahi Arooj
Kostýmy : Cobey Caen

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Toei Company
Premiéra : USA 21. květnu 1935
Distribuce : ITC Entertainment
Tržby : 13 755 630 USD
Rozpočet : 44 346 999 USD



Ulozto. Ke Shlednutí. 720p. České.1080p. Stáhnout. Cz titulky. Stream. Český Film. Celý Film. Český Dabing. Avi. Download. Full Movie. Watch Free. Zdarma. Film online. BDrip.. Hd. Ke shlédnutí. iPad. Sleduj Filmy. 4k blu ray. iPhone. MP4. Ke Stažení. Česká. Cz dabing. DVDrip. 480p