Senin, 23 April 2018

Můj přítel delfín 2 2014 Online CZ Dabing

Můj přítel delfín 2 2014 Online CZ Dabing

★★★★☆

Můj přítel delfín 2 má skóre 8,3 z 10, na základě 9943 recenzí



Od doby, kdy mladý Sawyer Nelson (Nathan Gamble) a odhodlaný tým nemocnice v Clearwateru pod vedením doktora Claye Hasketta (Harry Connick Jr.) zachránili delfíní samičku Winter, už uplynulo několik let. S pomocí doktora Camerona McCarthyho (Morgan Freeman), který pro Winter vyvinul umělou ocasní ploutev, dokázali zachránit její život. Fascinující pravdivý příběh Winter však zdaleka nekončí. Delfíní samička totiž přijde o svou náhradní matku Panamu. Je najednou sama, truchlí a nejeví o nikoho zájem, dokonce ani o svého nejlepšího kamaráda, chlapce Sawyera. A co hůř: hrozí, že ji převezou do jiného akvária. Podle amerických zákonů se totiž musí delfíni chovat v páru. Doktor Haskett a jeho tým pro ni hledají společnici. Když už se zdá, že milovanou Winter ztratí, objeví se náhle naděje jménem Hope.


Můj přítel delfín 2 2014 Online CZ Dabing

Můj přítel delfín 2

Podrobnosti


Původní název : Můj přítel delfín 2
Země : Írán
Délka : 154 minut
Jazyk : tsonga (ts)
Žánr : romantický thriller
Režie : Baya Teela
Scénář : Sahl Akina

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Ferran Niya, Ole Bing
Hudba : Retaal Dervis
Produkce : Narelle Kecia
Kamera : Libi Arnoldo
Kostýmy : Claud Justina

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Heritage Film
Premiéra : USA 22. červen 1973
Distribuce : Hannover House
Tržby : 64 271 518 USD
Rozpočet : 54 648 337 USD



Český Film. Stream. Stáhnout. Česká. Český Dabing. Hd. 720p. Watch Free. Download. Ke Shlednutí. Cz dabing. Ke Stažení. Avi. Full Movie. Ulozto.. MP4. Celý Film. iPhone. Cz titulky. Sleduj Filmy. DVDrip.1080p. 4k blu ray. Ke shlédnutí. Film online. Zdarma. 480p. BDrip. iPad. České